اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

طی پیامی مطرح شد

دعوت هنرمندان بسیجی از مردم برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده

درپی حادثه سیل در کشور هنرمندان بسیجی در پیامی با ابراز تأسف از خسارات وارده، ضمن اعلام آمادگی حضور در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به مردم از همه اقشار جامعه جهت کمک‌رسانی دعوت به عمل آوردند.

دعوت هنرمندان بسیجی از مردم برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس؛ درپی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، هنرمندان بسیجی کشور در پیامی با ابراز تأسف عمیق از خسارات وارده، ضمن اعلام آمادگی حضور هنرمندان بسیجی در مناطق سیل‌زده و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده از همه اقشار جامعه جهت کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده دعوت به عمل آوردند.

متن پیام هنرمندان بسیجی کشور به این شرح است:

بسمه تعالی

در آغاز فصل بهار فصل پربرکت بهار، جاری شدن سیل و بی خانمانی هزار نفر از هم میهنان عزیزمان در استان‌های کشور و کشته و زخمی شدن شماری از هموطنان کشور روحمان را جریحه‌دار و چشمانمان را اشکبار نموده است.

هنرمندان بسیجی کشور همراه و در کنار مردم سیل‌زده کشور آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان بوده و آماده انجام امور هنری پس از سیل برای ایجاد فضایی سرشار از امید و نشاط برای مردم هستند.

هنرمندان بسیجی ضمن اعلام آمادگی جهت حضور در مناطق سیل‌زده در قالب گروه‌های جهادی و حضور در روستاها، همزمان با کمک‌رسانی و خدمات تولید و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری شاد و نشاط آور در محل استقرار موقت، از اقشار مختلف جامعه جهت حضور در این مناطق دعوت به عمل می‌آورد.

ان‌شاالله سال جدید سالی پر برکت و سرشار از سلامتی برای همه هموطنانمان باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول